Christer Dyrwoold

Ha ett öppet sinnelag i dag
Här kommer texten i från aca-wsc och det är hur jag tolkar den det är inte en godkänd översättning.
 

10 augusti

MEDVETENHET

JAG ÄR LEVANDE OCH ÖPPEN FÖR MIN VÄRLD

Idag vaknar jag till en värld av val. Jag släpper gårdagen, det gamla bagaget. Varje situation ger nya möjligheter att fylla min värld med nya sätt att vara. Mina ögon är öppna, min andning är konsekvent, mina öron är inställda på tydlighet. Jag talar mitt sinne och "Väljer mitt liv" när jag går igenom dagen.

  Om jag känner mig tråkig eller negativ när det gäller livet påminns jag mig om att jag har val. Jag kan ändra mig och mina uppfattningar.

  Jag sitter tyst och andas lätt. Jag påminner mig själv om att jag är författaren till mitt liv. Jag släpper det gråa och är öppen för de färger som kommer att uppdatera mig. Med varje jämnt andetag, med varje utandning, släpper jag gråhet och obeslutsamhet. Med varje inandning tar jag in nytt liv och vital energi.

  Idag känner jag mig levande och öppen för mitt fulla uttryck.


Ja jag vill ha ett öppet sinnelag och ta in nya intryck. Jag har min tro på en Högre kraft, tror på en Gud och vem den guden är det vet jag ju inte riktigt. Glädje Utan Dysfunktion kan ju vara min Gud i dag. Jag vill ha ett öppet sinnelag i dag. Lämnar över till min Gud med tredje stegs bönen.

 

Jag överlämnar detta till Gud.

Jag kanske har många önskningar i dag, fast om de slår in det vet jag inte. Har inget särskilt planerat i dag. Förutom att gå och handla en tablet dosett till alla mina nuvarande tabletter på apoteket.Annars är det bara att vara i närheten ut av hemmet på grund ut av all karaktän.