Christer Dyrwoold

Tro på mig själv

17 januari

SJÄLV TILLIT

Jag kommer att tro på alla mina egna tankar och lösningar

Idag känner jag starkt till att jag inte har någon kontroll över någons handlingar eller känslor. Jag står i denna värld med mig själv och med min högre kraft. Jag måste fortsätta att relatera till vänner och familjemedlemmar och fortsätta att ­­­växa till dessa relationer.

När jag litar på människor med mitt intima jag måste jag lita på mig själv, mina egna tankar och mina egna känslor. Växer upp i en alkoholisk familj. Jag värdesätter ofta mina egna tankar och känslor. Jag hade svårt att påpeka för andra, deras fel och brister

Idag måste jag bekräfta förtroende för mig själv och lita på min Högre Makt, så att jag fortsätter att godkänna mina egna tankar och mina egna känslor. Jag kommer att godkänna och lita på mina egna tankar och känslor idag.


Ja i dag behöver jag tro på mig själv. Klart att även jag har rätt att göra fel. Jag vet att jag inte klarar allt fast om jag lyckas åstakomma någonting, så ska jag beröma mig själv. Jag har fått ett bättre självförtroende, efter att jag har börjat arbeta med mig själv i de här programmet.
Jag vet att jag inte kan styra någon annan, jag vet inte vad hen tänker eller tycker. Jag vet att jag behöver släppa mitt stora ego. Sträcka ut händerna och lyssna på andra. Allt ska inte bara ske på mina egna vilkor. (Fast jag gärna skulle vilja det). Jag får inte bli för högmodig. Jag är glad över att jag gjorde gruppen Duger som jag är.